Raamdecoratie garantie & klachten

Je hebt je bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel (bijvoorbeeld bevestigingssteunen). Waarschijnlijk is er dan iets misgegaan bij de leverancier. Neem contact met ons op via info@simpeldecoratie.nl of whatsapp via +31(0)6-20054966, wij zullen er dan voor zorgen dat de onderdelen zo snel mogelijk nagestuurd worden.

Je bestelling wordt met uiterste zorg doorgezet naar de producent, toch kan het wel eens mis gaan. Heb je een artikel ontvangen welke niet voor jou is, of is geleverd in een verkeerde kleur? Neem dan contact op via whatsapp op nummer +31(0)6-20054966 of stuur een email naar info@simpeldecoratie.nl. Vermeld hierbij altijd je ordernummer, zo kunnen we direct voor je aan de slag.

Wij proberen je zo goed mogelijk te helpen voor, tijdens en na je bestelling. Heb je toch een klacht over onze service? Laat ons dit schriftelijk weten per e-mail: info@simpeldecoratie.nl, of per post: simpeldecoratie.nl, Deltaplein 5, 7417BG Deventer. Wij vragen je om hierbij een omschrijving van de klacht en mits mogelijk ook een foto waarop het defect duidelijk te zien is, naar ons toe te sturen.
Wij zullen je klacht uitgebreid onderzoeken en nemen binnen een week contact met je op. 

Mocht een product dat je bij ons besteld hebt onverwachts kapot gaan dan kun je natuurlijk op ons rekenen. Op alle artikelen krijg je uitgebreide garantievoorwaarden omdat wij overtuigd zijn van de kwaliteit die we leveren.

Voor onze raamdecoratie heeft u een garantietermijn van 2 jaar. Wil je aanspraak maken op de garantie, neem dan contact op met onze klantenservice via info@simpeldecoratie.nl

Wij vragen je om hierbij een omschrijving van de klacht en mits mogelijk ook een foto waarop het defect duidelijk te zien is, naar ons toe te sturen.

Standaard Retourproces:
Werkt het product niet correct, is deze beschadigd of wil je op enige andere manier aanspraak maken op de garantie? Meld de klacht dan eerst bij onze klantenservice. Zij zullen vervolgens laten weten of er een monteur langs kan komen, of dat het product teruggestuurd dient te worden voor reparatie. Wanneer het product teruggestuurd wordt, dan dient het product goed ingepakt en in een kartonnen doos (m.u.v. gordijnen) retour gestuurd te worden. Het is uiteraard ook mogelijk om het product af te geven in de winkel in Deventer.

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@simpeldecoratie.nl of bel/whatsapp ons op: +31(0)6-20054966.