Gratis verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met een Track & Trace code! Alle bestellingen worden door ons gratis verzonden.

Gratis retourneren

Vloerkleden en badmatten

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van vloerkleden boven de afmetingen 160×230 zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 20,00 per pakket. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@simpeldecoratie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

De retourkosten tot afmeting 160×230 zijn gratis. Omdat afmetingen hierboven en op maat gemaakte producten met speciale vervoerders worden verstuurd zijn de retourkosten voor de klant. Om alles in goede banen te leiden, zijn er wel enkele simpele procedures. Onderaan deze pagina is er een formulier die u kunt invullen, na het invullen van dit formulier zullen wij de routernering beoordelen en deze voor u aanmelden. 

Raamdecoratie

Raamdecoratie die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief

Kijk hieronder wanneer u in aanmerking komt voor retour.

Mag het terug?

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. **
  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. *
  • Artikelen die op maat zijn gemaakt.
  • Artikelen boven de afmeting 160×230 zijn de retourkosten van €20,- voor de klant. 

* Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je het kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij het dan niet meer kunnen verkopen en daarom niet terug kunnen nemen.

** Bij het retourneren van een beschadigd, incompleet of beschadigd product

Heeft u toch nog een vraag?

Heeft u toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren?

Neem dan gerust contact met ons op.

Tel: +31 (0) 6 2005 49 66

info@simpeldecoratie.nl

Wij streven ernaar om u vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

veelgestelde vragen

Mag het terug?

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. **
  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. *
  • Artikelen die op maat zijn gemaakt. (bijvoorbeeld: raamdecoratie)
  • Vloerkleden boven de afmeting 160×230 zijn de retourkosten van €25,- voor de klant. 

* Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je het kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij het dan niet meer kunnen verkopen en daarom niet terug kunnen nemen.

** Bij het retourneren van een beschadigd, incompleet of beschadigd product

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

U heeft na ontvangst van het product 14 dagen de tijd om uw retour aan te melden. Nadat u een melding van retour heeft ingediend, heeft u nog 14 dagen om uw bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om u bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. De eventuele retourkosten worden hierop ingehouden.

Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?

Let er goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies of beschadigd is. U bent (als retour afzender) zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het product. 

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Vloerkleden tot de afmetingen 160×230 hanteren wij gratis retour, afmetingen hierboven worden verstuurt met speciale vervoerder hiervan worden de kosten van €20,- ingehouden op het retourbedrag.

Waarom zijn de retourkosten voor de klant zelf?

De retourkosten van grote afmetingen kunnen niet verstuurt worden met reguliere koeriers. Hiervoor hebben wij afspraken met speciale vervoerders deze rekenen hogere tarieven die het voor ons niet mogelijk maken om de kosten op ons te nemen.

Verkeerde maat of kleur besteld? Wij kunnen u tegmoetkomen.

Als u een product wilt ruilen voor een ander product kunnen wij u eventueel tegemoetkomen. Dit is per product natuurlijk verschillend daarom zullen we u vraag op basis van het product en het nieuwe product beoordelen. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.

retour aanmelden